Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.
Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 12-24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.
Wysyłka za pośrednictwem DHL
Zamówienie złożone do godz. 12:00 i opłacone natychmiastowym przelewem ON-LINE lub BLIK, zostaną zrealizowane przez firmę kurierską DHL w ciągu 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Wysyłka zamówienia z magazynu innego niż magazyn centralny (tylko kurierem DHL i dotyczy produktów m.in. z kategorii Dom i Ogród) wynosi średnio 2-3 dni robocze od momentu potwierdzenia zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Doręczenie towaru do paczkomatu InPost
Zamówienie złożone do godz. 12:00 i opłacone szybkim przelewem ON-LINE lub BLIK jest realizowane w ciągu 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Doręczenie paczki do punktu odbioru paczek POP/punktu odbioru DHL Parcel
Zamówienie złożone do godz. 15:30 i opłacone szybkim przelewem ON-LINE lub BLIK jest realizowane przez firmę kurierską DHL w ciągu 24h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.